PRP

PRP staat voor ‘Platelet-Rich Plasma’. Dit is een innovatieve therapie die gebruik maakt van de natuurlijke genezingskracht van het menselijk lichaam om verschillende aandoeningen te behandelen. Het is een eenvoudige en weinig pijnlijk procedure die je eigen bloedplaatjes gebruikt (PRP), die worden geïnjecteerd in je eigen weefsel. De hoge concentratie aan groeifactoren hierin zorgen voor een optimaal helingsproces voor het bekomen van een gezondere en jongere vagina. Dit heeft zowel een functioneel en een esthetisch effect.

Geschikt voor jou als

• Je één of meerdere van volgende ongemakken ervaart:
    • vaginale droogte
    • vaginale slijmvlies problemen
    • littekenweefsel
    • ongewild urineverlies (U shot)
    • verminderd libido
    • verminderd clitoriaal of vaginaal orgasme (O shot en G shot)
    • vulvaire huidproblemen
    • nood aan vulvaire verjonging
    • pijnlijke betrekkingen en vulvodynie.

De behandeling

Tijdens de behandeling nemen we een kleine hoeveelheid bloed af. Vervolgens centrifugeren we het bloed, waardoor we de bloedplaatjes selectief uit het bloed kunnen isoleren. We spuiten deze bloedplaatjes terug in in bepaalde zones om zo een regeneratie van het weefsel te verkrijgen. Op die manier verbetert de kwaliteit van het slijmvlies en de huid, die ook beter zullen functioneren. De totale behandeling duurt 20 à 30 minuten.

We zoeken de behandeling die voor jou het beste geschikt is

Voor elke behandeling ontvangt Dokter Marijke Aerts jou voor een verkennend intakegesprek. Dr. Aerts schetst een volledig beeld van de mogelijkheden en eventuele risico’s en kijkt welke behandeling geschikt is voor het gewenste resultaat.

Bezorg me meer informatie

Ik wil meer info over deze behandeling:

Andere behandelingen bij Gynaecoplus

Gynaecologe Marijke Aerts bepaalt samen met jou de geschikte behandeling om het gewenste resultaat te bekomen.

PRP

Bedankt voor uw interesse in onze behandeling.

Download hier de fiche met meer informatie.