Vaginale Laser

Wat?

Veranderingen na de bevalling, de natuurlijke veroudering en de menopauze kunnen de intieme zone, de levenskwaliteit en de seksuele sensatie van de vrouw negatief beïnvloeden. Deze behandeling stimuleert de collageenhermodellering, verbetert de doorbloeding en verstevigt het vaginale kanaal om een jongere en gezondere vaginale toestand te bereiken.

Geschikt voor jou als

• Je last hebt van één of meer van volgende ongemakken:
    • vaginale droogte
    • pijnlijke betrekkingen
    • vaginale laxiteit
    • stress-incontinentie
    • pijnlijke littekens

De behandeling

De behandeling duurt ongeveer 20 minuten en wordt over het algemeen niet als pijnlijk ervaren. Onder een plaatselijke verdovende spray wordt een vaginale laserprobe ingebracht die de vaginale zone behandelt, waardoor het vaginaal slijmvies revitaliseert en verdikt. Het bind- en stretchweefsel wordt gestimuleerd, wat zorgt voor vaginale verstrakking en een betere doorbloeding.

We zoeken de behandeling die voor jou het beste geschikt is

Voor elke behandeling ontvangt Dokter Marijke Aerts jou voor een verkennend intakegesprek. Dr. Aerts schetst een volledig beeld van de mogelijkheden en eventuele risico’s en kijkt welke behandeling geschikt is voor het gewenste resultaat.

Bezorg me meer informatie

Andere behandelingen bij Gynaecoplus

Gynaecologe Marijke Aerts bepaalt samen met jou de geschikte behandeling om het gewenste resultaat te bekomen.

Vaginale Laser

Bedankt voor uw interesse in onze behandeling.

Download hier de fiche met meer informatie.